tirsdag 12. august 2008

We got a new crew member!

Vi har vel ikke lagt skjul på at vi er ekte turister, og som ekte turister påtar vi oss en del ansvar. Noe av ansvaret som følger med er å få med oss kulturen som har vært i områdene vi besøker. Da vi valgte å ta den eldste delen av Route 66 som kun er grusvei holdt det på å gå galt. Vi kom i god driv rundt en sving og midt i veien lå et lite dyr, noe som gjorde at vi måtte ta en unnamanøver som nesten sendte oss i grøften. Da vi fikk stoppet å sjekket om vi klarte å svinge unna, så vi det var en liten skillpadde. Vi var ikke sein om å adoptere den lille krabaten. Og etter en liten omrokering i bilen hadde vi tømt ene kjøleskapet og laget det om til ett lite hjem til vår nye venn. Som nå tar fått navnet Texas!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ler så utrolig av bloggen din Vegar. Savner deg masse! Men du, du har aldri lov til å kommentere at jeg kjøper mye sko, tror du holder på å overgå meg der.. Også på idiotiske kjøp, Kjøleskap??

Anonym sa...

Og du, har hatt masse skilpadder, de spiser salat.. Men det har du kanskje googlet allerede..

Anonym sa...

Vi har selvsagt vært innom en dyrebutikk og kjøpt skilpaddemat. Han Texas er lit kresen så han spiser ikke Italiensk salat. Idiotiske kjøp!? :) vi kjøper bare det vi må, og det som vi behøver (kardemommebymelodien) :)

Har jeg kommentert at du kjøper masse sko da...?

Anonym sa...

Bare du som nevnte at vi ikke kunne gifte oss før jeg hadde fått kontroll på mitt "skoproblem"..

Anonym sa...

Hehe, stemmer det :) ja du får si fra når du har fått ordning på det, var ikke det at du kjøpte for mange par, var bare prisen og der har jeg litt igjen til jeg er på ditt nivå ;)

Savner delvsagt deg også :)