mandag 13. oktober 2008

Hvem vinner vegetaruken?

Som mange har fått med seg har vi nå startet på vårt nye og bedre liv. Vi har også gjort det til en konkurranse om hvem som går ned mest i vekt. Straffen blir som følger, den som går ned minst i vekt, må fortsette livet som vegeterianer ei uke til, mens vinneren kan frotse i kjøttretter. Bare for å gjøre det hele litt mer interessant har vi valgt å la publikum bestemme litt. Her kan dere nemmelig kåre en så kalt publikumsfavoritt... Vi vinner riktig nokk ikke noe men taperen må fortsette å være vegeterianer i tre ekstra dager eller en uke og tre dager, vist en er riktig uheldig. Så stem vell!

Vi har også fått en lokal symann til å sy oss noen nye t-skjorter. Denne kolleksjonen blir å finne i ett begrenset anntall i nettbutikken vår til høsten, så da blir det første mann til mølla. Løp og kjøp!

6 kommentarer:

Anonym sa...

dødsfet lue!

Anonym sa...

du får min stemme Christoffer, rett og slett fordi jeg ikke kjenner noen av dere....men siden du er familie kan jeg jo ikke gjøre annet.
forresten veldig kjekt å følge dere på turen.....ha en fin reise videre :)

nancy

Anonym sa...

hehe, takk takk! dreyer er litt snurtt for at ikke skjorta ble nevnt...

Anonym sa...

Hehe, ja det kan jeg tenke meg. Jeg tar forresten imot bestikkelser mot arrangering av stemmer på "Hvem vinner vegetaruken?" ;-)

Anonym sa...

Skjorta var forresten kul den også Dreyer. Hva betyr de tegnene?

Anonym sa...

kul skjorte folkens:P
ej e klar for å kjøpe..haha;)

hmm.. usikker på dinna stemminga gutta, trur dokke e like sta begge to, så ej trur dokke gir dokke samtidig;) eller så vinne Dreyer på en eller anna meget sleip måte.. lure i dej kjøtt eller nokke sant Vegar, så pass på ka du får i dej ;) heheh..

Have fun å lykke til:D